INFO

Brasserie Eyserhof
GESLOTEN ivm COVID-19


Shortgolf GEOPEND
Overnachten GEOPEND

Boek een contactloos verblijf in Zuid-Limburg. Heb je een vraag omtrent een huidige of nieuwe boeking? Bekijk onze veelgestelde vragen omtrent covid-19.


  • ***   Bent u al gewend aan de 1,5m maatschappij in NL !? ***
    Er zijn op dit moment tot 10-11-2020 aanhoudende, aanvullende of nieuwe ingestelde regelgeving/beperkende maatregelen Covid-19 bekend in NL geldende voor een vakantieverblijf
    per update 14-10-2020.
    In een vakantiewoning in Nederland mag maximaal een huishouden of een gezelschap van maximaal 4 personen uit verschillende huishoudens tegelijkertijd verblijven (kinderen onder 13 jaar uitgesloten). Dit kan gevolgen hebben voor uw bestaande boeking gelegen in deze periode tot 10-11-2020 bij de Eyserhof. Indien de aankomst van uw verblijf vóór 10-11-2020 ligt, dan kunt u via email of telefonisch 043-4511207 (keuze 2) contact opnemen om e.e.a. te bespreken en te bezien. Voor alle boekingen met een aankomstdatum gelegen na 10-11-2020 verwijzen wij u op dit moment naar de algemene voorwaarden, wij u op dit moment nog niet van verdere informatie voorzien, deze is nog niet bekend, de volgende persconferentie afwachtende. Voor meer informatie zie de website de Rijksoverheid.
  • Krijg ik mijn geld terug
    Nee, u krijgt niet uw geld terug, echter bieden wij u wel diverse mogelijkheden om uw boeking om te boeken of krijgt u een voucher van ons te ontvangen t.w.v. het door u huidige betaalde saldo; 12 maanden geldig vanaf de oorspronkelijke aankomstdatum (niet inzetbaar op feest- en vakantiedagen)  Alléén van toepassing bij aanhoudende ingestelde regelgeving/beperkende maatregelen Covid-19.
  • Kan ik nu een accommodatie boeken?
    U kunt op vakantie met maximaal één huishouden (hoe groot ook) of meerdere personen uit verschillende huishoudens tot maximaal 4 personen,
    in een van onze grote vakantiewoningen rekening houdend met de 1,5 meter afstand maatregel en handhaving van de landelijk ingestelde geldende regelgeving vanaf 13 jaar en
    ouder
    tussen de verschillende huishoudens.
  • Hoe boek ik een contactloos verblijf?
    Een contactloos verblijf boekt u zoals u dat gewend bent van ons, via de website www.eyserhof.nl of u stuurt ons een e-mail met uw boekingsaanvraag info@eyserhof.nl.
  • Kan mijn vakantie doorgaan?
    Uw vakantie met maximaal één huishouden (hoe groot ook) of meerdere personen uit verschillende huishoudens tot maximaal 4 personen kan gewoon bij ons doorgaan,
    in een van onze vakantiewoningen rekening houdend met de 1,5 meter afstand maatregel en handhaving van de landelijk ingestelde geldende regelgeving vanaf 13 jaar en
    ouder
    tussen de verschillende huishoudens.
  • Hoe kan ik mijn boeking verplaatsen?
    U kunt uw boeking verplaatsen door ons een e-mail te sturen naar info@eyserhof.nl met uw omboekingswens. Alléén van toepassing bij aanhoudende ingestelde regelgeving/beperkende maatregelen Covid-19 bij boekingen met een aankomstdatum gelegen vóór 10-11-2020! Boekingen met een aankomstdatum gelegen na 10-11-2020 verwijzen wij u op dit moment naar de algemene voorwaarden
  • Is het verplaatsen van een boeking kosteloos?
    Verplaatsen van een boeking met een aankomstdatum gelegen t/m maart 2021 is kosteloos (alléén van toepassing bij boekingen met aankomstdatum gelegen voor 10-11-2020 tijdens de aanhoudende ingestelde regelgeving/beperkende maatregelen Covid-19), wilt u na deze datum een omboeking plaatsen zonder aanhoudende regelgeving Covid-19 of omwille van welke
    eigen reden/oorzaak ook, verwijzen wij u naar de geldende annuleringsvoorwaarden of u ontvangt een verplaatstingsvoorstel inclusief toeslag nieuwe boeking!
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
    Deze kunt u terug vinden bij uw reserveringsbevestiging (hierbij is Nederlands recht van toepassing).
  • Hoe zit het met mijn annuleringsverzekering?
    Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met uw eigen verzekeringsmaatschappij, wij sluiten géén annuleringsverzekering voor u af.
  • Hoe moet ik annuleren?
    U kunt ons een e-mail sturen met uw annuleringswens, omwille van welke eigen reden/oorzaak ook, verwijzen wij u hierbij door naar de geldende annuleringsvoorwaarden.
  • Waar vind ik de contactgegevens van de verhuurder?
    Deze kunt u vinden op uw reserveringsbevestiging, helemaal onderaan op deze pagina.
  • Ik wil mijn boeking verplaatsen maar heb nog geen nieuwe datum?
    U kunt dan het beste gebruik maken van de voucher die wij aanbieden als korting op uw nieuwe boeking bij verplaatsing t.w.v. het “50% van uw huidige boeking” na voldoening
    van 100% van de totale kosten van uw huidige boeking, deze is 12 maanden geldig vanaf de oorspronkelijke aankomstdatum (niet inzetbaar op feest- en vakantiedagen).
    Alléén van toepassing bij aanhoudende ingestelde regelgeving/beperkende maatregelen Covid-19.
  • Ik heb mijn betaling al gedaan maar ik ontvang nog steeds betalingsmails?
    Dit is natuurlijk niet de bedoeling, neem even contact met ons op via info@eyserhof.nl dan kunnen we nakijken wat er hier mis gaat.
  • Hoe kan ik het beste contact opnemen?
    U kunt het beste contact opnemen via de mail info@eyserhof.nl

Nieuws

EYSERSTERK GENIETEN

In Eys ligt midden tussen de weilanden, akkers en bossen de Eyserhof. Buitengewoon ontspannen, overnachten en golfen. Hier proef je de smaak van Zuid-Limburg. Laat je verrassen door het goede leven en ervaar de rust die Limburg te bieden heeft.

© 2020 Eyserhof- Sitemap -Wittemerweg 7 6287 AA Eys - Tel. +31 (0)43 451 1207 - info@eyserhof.nl